نتایج جستجو برای عبارت :

بازی Human Fall Flat

Human: Fall Flat – انسان: سقوط آزاد عنوان بازی محبوب و پرطرفدار کمپانی No Brakes Games است که برای اولین بار در ماه جولای سال 2016 برای پلتفرم های PC ، Linux و MacOS عرضه شد و یک سال بعد برای کنسول های بازی نسل هشتم از جمله Xbox One و PS4 و همچنین Nintendo Switch ارائه شد. بعد از درخواست های پی در پی و علاقه کاربران به این بازی، سازندگان بازی Human: Fall Flat تصمیم گرفتند تا آن را برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید پورت و منتشر کنند. وظیفه این کار به عهده استودیوی آمریکایی

Human: Fall Flat – انسان: سقوط آزاد عنوان بازی محبوب و پرطرفدار کمپانی No Brakes Games است که برای اولین بار در ماه جولای سال 2016 برای پلتفرم های PC ، Linux و MacOS عرضه شد و یک سال بعد برای کنسول های بازی نسل هشتم از جمله Xbox One و PS4 و همچنین Nintendo Switch ارائه شد. بعد از درخواست های پی در پی و علاقه کاربران به این بازی، سازندگان بازی Human: Fall Flat تصمیم گرفتند تا آن را برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید پورت و منتشر کنند. وظیفه این کار به عهده استودیوی آمریکایی

Human Fall Flat بازی در سبک فکری و ماجراجویی است که در سال 2016 توسط No Brakes Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است.

Bob یک انسان معمولی و فاقد هرگونه قدرت های ابر قهرمانی است، اما اگر ابزارهای مخصوص به هر کار در اختیار او قرار داده شود، کارهای بسیاری از دستش بر میاید.

بازی Human Fall Flat ، بسیاری از چالش های هیجان انگیز را برای شما و Bob در نظر گرفته است، گیم پلی بازی مبتنی بر فیزیک و محیط گرافیکی آن بسیار جذاب و اعتیادآور است

حداقل سیس
[Verse 1 - JK]I am tired of this place, I hope people changeI need time to replace what I gave awayAnd my hopes, they are high, I must keep them smallThough I try to resist I still want it all[Pre-Chorus - JK]I see swimming pools and living rooms and aeroplanesI see a little house on the hill and children’s namesI see quiet nights poured over ice and TanquerayBut everything is shattering and it’s my mistake[Chorus - JK]Only fools fall for you, only foolsOnly fools do what I do, only fools fallOnly fools fall for you, only foolsOnly fools do what I do, only fools fall[Verse 2 - RM]Oh, our lives don’t collide, I’m aware of thisWe've got differences and impulses and your obsession with itThe little things you like stick, now like aerosolDon’t give a fuck, not giving up, I still want
Halo: The Fall of Reach 2015 1080p BluRay,x265 HEVC,بلوری,دانلود Halo: The Fall of Reach 2015 1080p,دانلود انیمیشن Halo: The Fall of Reach 2015,دانلود انیمیشن هیلو 2015,دانلود انیمیشن هیلو Halo: The Fall of Reach 2015 720p,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی فیلم Halo: The Fall of Reach 2015,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Halo The Fall of Reach 2015,زبان اصلی,
ادامه مطلب
✒️human rightsحقوق بشر✒️human dignityکرامت انسانى✒️fundumental human rightsحقوق بنیادین بشر✒️human rights defendersمدافعان حقوق بشر✒️ Generations of human rights نسل هاى حقوق بشر✒️ Civil and political rightsحقوق مدنى و سیاسى✒️ Economic, social and cultural rightsحقوق اقتصادى، اجتماعى و فرهنگى✒️ Solidarity rightsحقوق همبستگى✒️ International Labour  organisation سازمان بین المللى کار✒️ Amnesty Internationalسازمان عفو بین الملل✒️ Human Right Watch سازمان دیده بان حقوق بشر
It was Allah who took charge of Joseph’s cause;
So, He made a caravan fall in need of water
to draw him out of the well.
Then, He made the Aziz of Egypt fall in need of a son
to adopt him as a son.
Then, He made the king fall in need of a dream interpretation 
to release him from the prison.
Next, He made all Egyptians fall in need of food
to appoint him as the Aziz of Egypt.
If Allah takes charge of your cause,
all elements of happiness will be ready for you from where you don't know.
You just need to say in all sincerity: 
I will confide my cause unto Allah.
My Lord! 
You, solely, are sufficient for us.

Flute Sonata in B flat Major , Anh.4
I.Allegro
II.Polacca (Polonaise)
III.Largo
IV.Thema mit Varationen : Allegretto
کیانا فاطمی فر، فلوت
پرنیان خلف رضایی، پیانو

The Flute Sonata in B-flat major, Anh. 4 is a composition for flute and keyboard attributed to Ludwig van Beethoven found amongst his papers after his death. It remained unpublished until 1906.The composition is in four movements.    1    Allegro    2    Polacca (polonaise)    3    Largo    4    Thema mit Variationen : AllegrettoCarla Rees, in a review of a recording of the sonata released by Naïve Records in 2008 noted that the sonata is a true duo with both instruments sharing in the melodic material. She also speculated based on the writing for the
دانلود کمیک Spider-Man/Human Torch به زبان فارسی
پایان یافته

نام : Spider-Man/Human Torch
دسته بندی: کمیک
تعداد قسمت : 5 قسمت
کمپانی: مارول
وضعیت: پایان یافته
سال انتشار: 2005
خلاصه : این کمیک به دوستی و رفاقت دیرینه اسپایدرمن و هیومن تورچ میپردازد. این سری کمیک یکی از بهترین سری کمیک های اسپایدرمن میباشد پس بهتون پیشنهاد میکنم که به هیچ وجه این کمیک رو از دست ندید.
ادامه مطلب
Flat Logo Opener 18185027 Videohive - Free Download After Effects TemplatesAfter Effects CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5 | No plugins | 1920x1080 | 6 MbFlat Logo Opener is a clean After Effects template featuring a modern and stylish logo animation. Just replace the text, change the colors, drop your logo in and render. Project features:    Full HD (1920×1080)    No plugins required    After Effects CS5 or above    PDF Help included    Color Control    Fast render    Music is not included    Sound 1: Hip Hop Logo by dopestuff     Sound 2: Dubstep Logo Intro by dopestuff
برای مشاهده ویدئو پروژه آماده خبری اینجا کلیک کنید.
ادامه مطلب
Flat Logo Opener 18185027 Videohive - Free Download After Effects TemplatesAfter Effects CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5 | No plugins | 1920x1080 | 6 MbFlat Logo Opener is a clean After Effects template featuring a modern and stylish logo animation. Just replace the text, change the colors, drop your logo in and render. Project features:    Full HD (1920×1080)    No plugins required    After Effects CS5 or above    PDF Help included    Color Control    Fast render    Music is not included    Sound 1: Hip Hop Logo by dopestuff     Sound 2: Dubstep Logo Intro by dopestuff
برای مشاهده ویدئو پروژه آماده خبری اینجا کلیک کنید.
ادامه مطلب
بسیار از افراد در زمان انتخاب رشته دانشگاه، براساس رتبه و نام دانشگاه، تصمیم‌گیری نهایی را انجام می‌دهند؛ بدون اینکه در مورد رشته تحصیلی و آینده شغلی‌شان بررسی‌های کاملی را انجام داده باشند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا بر اساس علاقه و پس از آن آینده حرفه کاریتان تصمیم‌گیری انجام دهید. اگر به حسابداری و امور مالی علاقه دارید، اگر فردی منظم و دقیق، باحساب‌وکتاب و دارای ذهنیتی تحلیل‌گر هستید، این رشته مناسب فردی همچون شماست. همانطو
Soudabeh:Allah considers the act as Khair (good) that is defined in the realm of the Imam.Each action has a begining,  continuation and end. The rules of the begining of the act is related to Maghreb to Isha, continuation of the act is related to morning to noon and the result of the act is related to Asr (evening).
What is the feature of this planning? There is a connection between human deeds and they aren't separated. Human acts vary in their various situation. If it was supposed that an action  be Khair (good) and pure, its continuity should also be Khair (good) and pure. In fact, the act takes on different appearances just like night and day.All human mistakes are due to not seeing this continuity of the act. Hazrat Amir Al _Moumenin ( Commander of the faithfuls) says: " every ac

Piano Sonata no.12 in A flat Major , Op.26 (1800-01)
I.Andante con variazioni
II.Scherzo, Allegro molto
III.Marcia funebre sulla morte d'un eroe - Maestoso andante
IV.Allegro

اثری غیر معقول در چهار موومان، که در سدۀ نوزدهم بسیار شهرت یافت. شوپن، با آن که چندان موسیقی بتهوون را نمی پسندید، اما موومان اول این اثر، مجموعه ای از واریاسیون ها، را نواخته بود. این سونات مارش عزایی را نیز شامل می شود که عنوان فرعی اش به مناسبت مرگ یک قهرمان (Sulla morte d'un eroe) است.
Soudabeh:We didn't act according to the system of godhead. In God's godhead system,  God doesn't hurt anyone for he doesn't have power. Western civilization is based on the Darwinian system.  Anyone who has succeeded in gaining strength in this system will remain, otherwise it will be deleted. According to the prayer,  it forms the growth chart, that is,  at any time,  people have a series of tasks that are difficult and easy for them.  Infact, the difficulty and easiness is the requirement of growth.  What takes time is actually human. It is like that we consider human as an act. The ease of doing something for a person means  at that time,  that person is an act. The man himself creates the necessity of an act and the acts are equivalent to the stages of human existential proc
 دانلود بازی Dark Fall Ghost Vigil برای PC

دانلود بازی Dark Fall Ghost Vigil برای کامپیوتر
| بازی اثبات وجود ارواح در تاریکی |
| نسخه HOODLUM |

Dark Fall Ghost Vigil بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Darkling Room ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک عناوین ماجرایی آماده کرده‌ایم، تجربه‌ای جذاب را در فضایی تاریک و خالی از سکنه به تصویر می‌کشد که در آن شما به عنوان
Soudabeh:We want to say how  human beings can reach to timeless from having time. If anyone finds out this issue and works on this topic,  he will receive all the rewards of Paradise before he goes to Paradise. This word is very hard. A narration  from Amir AL _Moumenin ( the commander of the faithfuls) (P.B.U.H.):  He sent a letter to the Egyptian people that Paradise is such like and so it is.Whoever goes and says, I want such Paradise.Hazrat says that there is such Paradise for you. Hazrat says that the heavens are made by human beings themselves.
International relations
Author: Ayatollah Javadi Amoli
Publisher's speech
The eternal religion of Islam, which is characterized by its
fullness and comprehensiveness, it has always addressed different aspects of
human existence and has not been neglected in any way; whether it is from the
relationship of man with himself or with human beings with those beings,
including humans and what is his
relationship with the Creator and his Lord; and for each of these three
directions, there are also sagely teachings and recommendations. In the Good speech,
Allah Almighty has mentioned the growth and prosperity of man in the light of
the reform of the tripartite and he knows his salvation and his happiness
depends on it.
Social interactions like economic interactions tie to
human life, and it not i
تجربه سفر در پاییز
پاییز پادشاه فصل ها است. هوای دوست داشتنی و خیابان های باران گرفته و برگ هایی که می رقصند و می رقصند و طنازانه به زمین فرود می آیند. تجربه سفر در پاییز تجربه بی نظیری است که خاطرات به یاد ماندنی از آن به یادگار می ماند. پس چرا در پاییز سفر نکنیم؟ و چرا پاییز را برای مسافرتی به یاد ماندنی انتخاب نکنیم؟ در این مقاله درباره منافع سفر در پاییز برای شما بگوید. همراه اراول به پاییزی رنگارنگ سفر کنید. 
پاییز بهترین زمان برای سفر
International relations
Publisher's speech
directions, there are also sagely teachings and recommendations. In the Good speech,
depends on it.
human life, and it not i
دانلود آهنگ Michael jackson به نام Human nature از آلبوم Thriller
به همراه پخش آنلاین

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

param name="AutoStart" value="False">

پادکست :
به آینه نگاه کردم ؛  داستان ریحانه، شاعر افغانِ متولد ایران
پادکست «آن» هربار داستان واقعی آدم‌ها رو تعریف می‌کند تا سعی کنیم خودمون رو جاشون بذاریم. لینک همه شون هست . در قسمت چهارم که ساختنش بیشتر از اپیزودهای قبل زمان برده، داستان شاعری افغان به نام ریحانه را می‌شنویم که در ایران به دنیا آمده و بزرگ شده. شاید برای خیلی از ما این اولین بار باشه که از زاویه دید مهاجری که مورد تبعیض قرار گرفته داستانش رو بشنویم و کمی همدلی کنیم. کار

Piano Sonata No.18 in E flat Major , Op.31 , No.3 (The Hunt) (1801-02)
I.Allegro
II.Scherzo - Allegretto vivace
III.Minuetto - Moderato e Grazioso
IV.Presto con fuoco
سینا کفاشی اصل

ادوین فیشر سونات توفان را «روان مردانۀ» بتهوون نامیده است و این سونات، در می بمل ماژور را برخاسته از «روان زنانۀ» او می داند. این قطعۀ چهار موومانی درخشان سرشار از ظرافت، شور، حرارت و زیبایی است. تم اول پرسش های ظریفی می پرسد که به موتیفی شاد می انجامد. به راستی در اینجا وجود بتهوون لبریز از شادمانی است. موومان دوم بر خلاف انت
Let me fall, let me climb 
There's a moment when fear and dream must collide

Someone I am is waiting for courage 
The one I wantThe one I will become will catch me

So let me fall if I must fall 
I won't heed your warnings I won't hear them

Let me fall if I fall 
Through the phoenix may or may not rise

I will dance so freely 
Holding on to no one You can hold me only if you too will fall Away from all these useless fears and chains

Someone I am is waiting for my courage 
The one

+ josh groban
+ باتشکر از حامییییییی و کانالش و آهنگاش
دانلود رایگان فیلم Still Human 2018 با کیفیت BluRay 720p
پیش نمایش فیلم اضافه شد
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت ۴۸۰p اضافه شد
کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد
منتشر کننده فایل: Film2Movieژانر : غم‌انگیز , خانوادگی , اجتماعی

۷٫۷/۱۰ از ۴۹۱ رای
مدت زمان : ۱۱۲ دقیقهزبان : کانتونیکیفیت : BluRay 720p فرمت : MKVانکودر : F2Mحجم : ۹۹۹ مگابایتمحصول : هنگ کنگستارگان : Anthony Wong, Crisel Consunji, Cecilia Yip, Sam Leeکارگردان : Oliver Siu Kuen Chanلینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
خلاصه داس
Religionology

Publisher’s speech

The major issue of religion is a
history of human history and a continuation of the world. It has accompanied
the length and width of time, so that there is no period and no place for the
truth of religion to be present.
Religion is born with man and
remains with the man to all places and he not releases him and has nothing but
a human soul.
Religion, like natural phenomena, is sometimes at
the peak and sometimes in the nadir. Standing up with the Prophets and the
Favourites of God, it stands with their sunset it fall. When the goddesses are
victorious, religion is jubilation in the minds and tongues, in wisdom and
hearts, in verbs and fingers. And whenever tyrannies and devils flaunts and
have the illusion of victory,
Religionology

Publisher’s speech

The major issue of religion is a
history of human history and a continuation of the world. It has accompanied
the length and width of time, so that there is no period and no place for the
truth of religion to be present.
Religion is born with man and
remains with the man to all places and he not releases him and has nothing but
a human soul.
Religion, like natural phenomena, is sometimes at
the peak and sometimes in the nadir. Standing up with the Prophets and the
Favourites of God, it stands with their sunset it fall. When the goddesses are
victorious, religion is jubilation in the minds and tongues, in wisdom and
hearts, in verbs and fingers. And whenever tyrannies and devils flaunts and
have the illusion of victory,
دانلود فیلم Human Capital 2019
امتیاز : 7.9 از 10
کیفیت : WEB-DL 1080p
ژانر : جنایی, درام
کارگردان : Marc Meyers
ستارگان : Alex Wolff, Marisa Tomei, Maya Hawke, Peter Sarsgaard
سال : 2020
کشور : آمریکا
سازندگان : Stephen Amidon,Oren Moverman
مدت زمان : 1 ساعت و 35 دقیقه
زندگی دو خانواده ی متفاوت بعد از این که فرزندانشان با هم وارد رابطه شدند، با یک دیگر درگیر می گردد. این رابطه به اتفاقی غم انگیز ختم می شود
ادامه مطلب
هنوز باورم نمیشه که این‌کارو کردم. هنوز باورم نمیشه که جایی رو که با عشق درستش کرده بودم رو به‌خاطر یکی‌دیگه به باد دادم. خیلی نامردیه:(

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

امتیاز : 7.9 از 10
کیفیت : Bluray 720p
ژانر : درام, فانتزی, ماجراجویی
کارگردان : Tarsem Singh
ستارگان : Catinca Untaru, Justine Waddell, Kim Uylenbroek, Lee Pace
سال : 2008
کشور : آمریکا, هند
سازندگان : Dan Gilroy,Nico Soultanakis,Tarsem Singh,Valeri Petrov
مدت زمان : 1 ساعت و 57 دقیقه
سال ۱۹۲۰، در یک بیمارستان در لس آنجلس مرد مجروحی برای هم اتاقی خود که دختره بچه ای با دست شکسته است داستان عجیب درباره 5 قهرمان مرموز را تعریف می کند.
ادامه مطلب

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

ادامه مطلب
Sexuality and libido are one of the most important needs of God for human existence. Completely satisfying your sexuality in the right way means being with your spouse is one of the pillars of happiness. But over the years, with human culture moving toward corruption and destruction, there have been many changes in the way we satisfy libido. Underestimating religious beliefs has led to the collapse and abandonment of real human culture as well as human movements in sexual bias. Walking humanity on the road to gender bias has had a devastating impact on one's personal, family and social life.Society: increasing corruption in society, spreading insecurity among people, especially women,Family: No promise of couple, weakening of family foundation,Man:Psychology: Depression, Self-esteem,Physic
Islam and divine religions have sought to preserve the equilibrium between humans and nature. The issue of the environment is a very important issue. In short, this issue is important because it is about mankind’s responsibility vis-à-vis nature; they should feel that responsibility. Just in the same way that we feel a responsibility with regard to human life, we must feel responsible with respect to nature. Islam and other divine religions have sought to preserve the equilibrium between humans and nature. This is the basis and main goal [in caring for nature]. Not preserving this equilibrium is the result of [a number of] factors, the most important of which is human complacency, the quest for power, and the bullying nature of some of us, humans. When this does not happen – that is,
امروز هم برای شما یکی دیگر از قالب های بیان بلاگ رو آماده کرده ایم . این قالب یک پوسته تفریحی میباشد که میتواند برای سایت های خبری و شخصی و همچنین شرکتی مناسب باشد . هم چنین این قالب برای سایت های دانلود دارای سئوی مناسبی میباشد که پیشنهاد میکنم از دستش ندید

قالب آبی فلت بیان
لینک دانلود مستقیم
پیش نمایش قالب
حجم : 1.03مگابایت
رمز فایل :www.ghaleb20.blog.ir
This is Mr. Aleister Crowley. The jinn that appeared to him and
dictated this book to him is named Aiwass. Mr. Crowley says he
introduced himself as Aiwass to me. He says the devil sent Aiwass to me
to send his revelation to me through him and I wrote down his
dictation on the eighth, ninth, and tenth of April, in 1904; i. e, one
hundred and seven years ago. This Mr. Aleister Crowley is a very
strange and influential person in the history of the world. This man
has said something weird hand strange. Notice what he says, he says
that he has participated Babalon jinn, the lady in red, who is one of
the mysteries of Freemasonry, with his semen, in the womb of dozens of
women.
انرژیم دوباره اومده بالا!ای امان از هورمون ها و سیکل زنانه!
پ.ن:waka wakaاز شکیرا رو بزار برقص بابا!بیخیال دنیا
فردا روزه مهمیه:)باید برنامه بریزم و دیگه اجرا کنم^_^
You're a good soldierChoosing your battlesPick yourself up and dust yourself off and back in the saddleYou're on the front lineEveryone's watchingYou know it's serious we're getting closer, this isn't over
The pressure is onYou feel itBut you've got it allBelieve it
When you fall get up oh ohAnd if you fall get up oh oh
"Cheers to the fall"
"به سلامتی سقوط"
Sometimes I go right
گاهی به سمت راست می رم 
When the right way was left
وقتایی که راه درست سمت چپ بوده 
Don't draw inside the lines
داخل خطوط خطی نمی کشم 
Because the scribbles look so sick
چرا که خط خطی ها خیلی بیمارگونه بنظر میان
And who says you can't win them all
و چه کسی گفته تو نمی تونی بر همه ی اونا غلبه کنی 
If you try
اگه تلاشتو بکنی
They say the higher that you climb
اونا بیشتر مگین بیشتر از اونچه که تو بهش رسیدی 
The further when you take the dive
جلو تر وقتی که تو خودتو رها کردی(عمدا می بازی،تلاشی نمی کن
"Cheers to the fall"
"به سلامتی سقوط"
Sometimes I go right
گاهی به سمت راست می رم 
When the right way was left
وقتایی که راه درست سمت چپ بوده 
Don't draw inside the lines
داخل خطوط خطی نمی کشم 
Because the scribbles look so sick
چرا که خط خطی ها خیلی بیمارگونه بنظر میان
And who says you can't win them all
و چه کسی گفته تو نمی تونی بر همه ی اونا غلبه کنی 
If you try
اگه تلاشتو بکنی
They say the higher that you climb
اونا بیشتر مگین بیشتر از اونچه که تو بهش رسیدی 
The further when you take the dive
جلو تر وقتی که تو خودتو رها کردی(عمدا می بازی،تلاشی نمی کن
عزیزِ پاییزی من!‌ شبیه اولین اطلسی پیش‌مرگ پاییز دوستت دارم و چون درختی لخت و سر خم کرده پیشِ پای خزان با تکه‌های تنم به استقبال لبخند بهاری‌ات می‌آیم!
عزیزِ پاییزی من! قول بده، قول بده در روزهای زرد پاییز مثل سیبِ کال روی شاخه همیشه سبز بمانی‌ و لبخند سرخت را در فصل سرد و خزان‌زده زیر برگ‌های افتاده‌ی نارنج جا نگذاری.
عزیزِ پاییزی من، بهار بمان! 
در فصل خرمالوهای رسیده و برگ‌های ترسیده به تپش‌های قلبت بسپار بهار را از یاد نبرند ... سبز
I, I wish you could swimLike the dolphinsLike dolphins can swim

Though nothing, nothing will keep us togetherWe can beat them, forever and everOh, we can be heroes just for one day

I, I will be KingAnd you, you will be QueenThough nothing will drive them awayWe can be heroes just for one dayWe can be us just for one day

I, I can remember(I remember)Standing by the wall(By the wall)And the guns, shot above our heads(Over our heads)And we kissed, as though nothing could fall(Nothing could fall)

And the shame, was on the other sideOh, we can beat them, forever and everThen we could be heroes just for one day

We can be heroesWe can be heroesWe can be heroes just for one dayWe can be heroes

مستند “انسان” Human گلچینی از داستان ها و عکس هایی از جهان ماست که بازتابی از آن چیزی است که در وجود تک تک ما به انسان بودن تعبیر می شود.

این مستند با زمان ساخت نزدیک به سه سال نتیجه تلاش بیش از ۲۰۰۰ نفر در ۶۰ کشور جهان است و نخستین فیلمی بود که همزمان با سینما در سازمان ملل متحد و همچنین یوتیوب به نمایش در آمد.

در این مستند با ۲۰ نفر مصاحبه شده و هر کدام چهل پرسش را پاسخ می دهند که ساختار گفتاری فیلم را تشکیل می دهد. فیلم برداری پیشرفته با پهپ
Frozen Free Fall v7.9.1 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار عصر یخی برای اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده
تست شده با اجرای آفلاین
کمپانی بازیسازی دیزنی | Disney را می توان از فعالان ترین ها در عرصه ی ارائه بازی های زیبا و اچ دی برای سیستم عامل اندروید دانست، طراح بازی های مشهوری همچون Temple Run: Brave، Where’s My Micky، Where’s My Perry، Where’s My Watter و غیره که همگی از پرطرفدارترین بازی های اندرویدیند! امروز قصد معرفی یکی از زیباترین و سرگرم کنند
Human expectation of religion

Publisher’s speech

The dawning religion has illuminated
life and the opportunity to enjoy human and divine blessings so that man
guide by that heavenly ray and to enjoy all the capabilities and attain to
its highest position the position of divine caliphate in the earth, and the
worship of Allah.
This
highest divine blessing has always been the subject of threats by the
arrogances, and the moldings and distortions of the masters of power and
deceit. In fact, the people of religion, in the power's light and dignity of
religion, turn into crashing dangers and storms. That rebellious powers
are always frightening of them and reject them; but they have used all the
power in separating religion from the realm of human life to
Sexuality and libido are one of the most important needs of God for human existence. Completely satisfying your sexuality in the right way means being with your spouse is one of the pillars of happiness. But over the years, with human culture moving toward corruption and destruction, there have been many changes in the way we satisfy libido. Underestimating religious beliefs has led to the collapse and abandonment of real human culture as well as human movements in sexual bias. Walking humanity on the road to gender bias has had a devastating impact on one's personal, family and social life.Society: increasing corruption in society, spreading insecurity among people, especially women,Family: No promise of couple, weakening of family foundation,Man:Psychology: Depression, Self-esteem,Physic

Publisher’s speech

worship of Allah.
This
سلام
حادثه تا شادی                      
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است

Philosophy of Human
Rights
Publisher's speech
Name of God
Imam Sadiq (peace
be upon him) said: "Everyone in the world has his own time, there are no
mistakes and doubts over him".As the times are
different, speeches and conversations are also different at any time, and only
humans can survive in the life of their lives by hearing and taking them into
consideration, which knows the errors and doubts of science and practice, and
with Having a shield of knowledge and awareness prevents it from attacking it.
Accordingly, one of
the most important roles of religious scholars and scientific scholars is to
identify these mistakes and doubts and to exclude them from the scope of
religious thought and beliefs of the faithful.
The fact that now
in our time has become a pretext in the hands of the ag
International relations
Publisher's speech
depends on it.
human life, and it not i

مدت زمان: 4 دقیقه 34 ثانیه
هر گلی رنگی دارد و بویی، ما نه رنگی داشتیم و نه بویی، ولی ریشه‌هایمان تا دلت بخواهد عمیق بود و کلفت
ما مثل آن گل‌هایی نبودیم که زیبایی داشتند و خوش بو بودند.
ما تبدیل به میوه می‌شدیم، چیزی که ظاهر بینان آن را در ابتدا نمی‌فهمیدند
شاید هم آخر گل‌های بی فایده را به ما ترجیح می‌دادند
آدم اگر تکه علفی باشد بی چهره، بهتر از آن است که ریشه نداشته باشد
ریشه‌هایی که در خاکِ آسمان‌ها فرو رفته‌اند و برعکسِ تمامِ گیاهان رشد می‌کنند
وقتی همه طبلِ ح
You are a Habi ( the grain) manager and if you deceive yourself on this Hab ( the grain) management and somewhere your ability will run but so you need to be connected to the source to grow your seed a little. And if it does not transfer to the soil and its food runs out, it will not produce.Many of us have many things naturally and do not seek the facts.Everywhere it comes to the name of Falagh, then it says about the shelter. The reason is that Flash is the name of a well in hell. Because some did not have the initial reserve and did not go ahead and stay in the well, and many of them went ahead because of the initial reserve, but they didn't move to the soil and stayed in the well.If one says how human flourishes and how their Hab Flag or Nava Flag grows?Its answer is ادای دین (
[Verse 1]You think that you'll die without himYou know, that's a lie that you tell yourselfYou fear that you lay alone forever nowIt ain't true, ain't true, ain't true, no[Pre-Chorus]So put your arms around me tonightLet the music lift you upLike you've never been so highOpen up your heart to meLet the music lift you upLike you've never been this free'Til you feel the sunriseLet the music warm your bodyLike the heat of a thousand firesThe heat of a thousand fires[Chorus]Ain't no crying in the club (hey, hey)Let the beat carry away, your tears as they fall, babyAin't no crying in the club (hey, hey)With a little faith, your tears turn to ecstasyAin't no crying in the club"I won't, I won't, I..."Ain't no crying in the club"I
In my opinion, there are two types of falling in love for human
beings, Natural-love and Artificial-Love. In the first one, you are in a normal
and healthy condition in your life, and by "normal" and "healthy"
I don't mean an "every-thing-is-OK" life! I simply mean, you HAVE problems,
just like everybody else has them, but those are not some BIG deals, you know. I
mean they EXIST, but don't make you frustrated or feel alone or weak or miserable.
Generally, I mean in those conditions you are OK with your little sweet life.
And at these times something may happen that I call it Natural-Love! Weird title,
hah?! I know, but if you listen to my explanations, you'll soon agree with me
on choosing such name. So, what exactly is this Natural-Love thing? A Natural-Love
is a kind of love that you do

Publisher’s speech

worship of Allah.
This
نام پرده نما: More Human Than Human 2018
ژانر:Documentary
امتیاز:  IMDB
کارگردان :
نویسنده :
بازیگران:
فیلم نامه :
تدوین:
آهنگساز:
فیلمبرداری :
اطلاعات بیشتر پرده نما :IMDB و WIKI و rottentomatoes
کشور تولید کننده:
تاریخ انتشار :
زبان پرده نما :اِنگلسی اَمریکن
کمپانی تولیدکننده :
بودجه :
میزان فروش :
کیفیت های تصویری :
کیفیت های صوتی :
مدت زمان: 
رده سنی : بزرگسال
خلاصه داستان:

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 1080
آلبومThe great warاز گروه سوئدیSabaton در 28تیر(19جولای) منتشر میشود.
و من از صبرکردن پلاسمولیز شده ام:/
 البوم جدید ۱۱کار جدید در بر دارد و کانسپت کلی اش را از جنگ جهانی دوم گرفته .تا کنون هم برای اهنگ بیسمارک[Bismarck](ان نخست وزیر نه! کشتی جنگی بیسمارک را میگوید که در ج ج ۲ ترکید) و ترک Field of verdun موزیک ویدئو منتشر کرده است.
بهترین چیزی که سبتان و شوالیه های سوئدی با شلوار های ارتشی خفنشان  در ان مهارت دارند موزیک های جنگی است ،فکر کنم اهنگی از این گروه موجود ن
آلبومThe great warاز گروه سوئدیSabaton در 28تیر(19جولای) منتشر میشود.
و من از صبرکردن پلاسمولیز شده ام:/
 البوم جدید ۱۱کار جدید در بر دارد و کانسپت کلی اش را از جنگ جهانی دوم گرفته .تا کنون هم برای اهنگ بیسمارک[Bismarck](ان نخست وزیر نه! کشتی جنگی بیسمارک را میگوید که در ج ج ۲ ترکید) و ترک Field of verdun موزیک ویدئو منتشر کرده است.
بهترین چیزی که سبتان و شوالیه های سوئدی با شلوار های ارتشی خفنشان  در ان مهارت دارند موزیک های جنگی است ،فکر کنم اهنگی از این گروه موجود ن
International relations
Publisher's speech
depends on it.
human life, and it not i
دانلود پاورپوینت AIDS and Lentiviruses (زبان انگلیسی)

Introduction
Human immunodeficiency virus (HIV) derived from primate lentiviruses etiologic agents of AIDS
The illness was first described in 1981 and was isolated by the end of 1983
once infected, individuals remain infected for life
Within a decade, if left untreated, the vast majority of HIV-infected individuals develop fatal opportunistic infections as a result of HIV-induced deficiencies in the immune system.
AIDS the most important public health problems worldwide at the start of the 21st century.
Virion: Spherical & cylindric core
Genome: Single-stranded RNA, linear, positive-sense, diploid
Proteins: Envelope glycoprotein undergoes antigenic variation; reverse transcriptase enzyme contained insid
دانلود کتاب before I fall

خلاصه:
 داستان در م.رد دخترنوجوانی هست که مجبور میشود روز مرگش را دوباره تکرار کند. برای اینکه بفهمد چه اتفاقی به او میفتد و چرا روز مرگش دوباره تکرار میشود او هر روز سعی میکند تا عملی متفاوت انجام دهد تا بتوند سرنوشتش را تغییر دهد.
و حتی بتواند شخصیت خانواده و دوستانش را تغییر دهد.

از داستان این متاب در سال 2017 یک فیلم دراومد. که وقتی دیدم خوشم اومد و تصمیم گرفتم تو این چهل روز اینم به لیست کتاب هام اضافه کنم.

دانلود ک
کتاب های بسیار زیادی برای خواندن وجود دارد که تا اخر عمر هم به پایان نخواهند رسید. کتاب‌ها برای قرن‌ها نوشته شده اند، مانند زمان حاضر، کسی کتابی می‌نویسد، و در اینده هم کتاب های زیادی همچنان نوشته خواهند شد.چه به دنبال چیزی الهام‌بخش باشیم، و یا چیزی که ما را به خنده وادارد، عشق و یا حتی به دست اوردن یک مهارت جدید، کتاب های بی شماری برای هر موضوعی وجود دارد.
ادامه مطلب
انواع قیامت های در جریان
904- و بیهوده نیست که سوره واقعه که همان قیامت است سخن از انواع شرابهائی است که به متقین نوشانده می شود از دست ربشان. که این همان مستی دمیدن روح است از دست اربابان عشق و عرفان، که این مستی در مومنان به شکلی بروز می کند و در کافران به شکل و ماهیتی دگر و در منافقان نیز خاص خودشان است. یکی اهل ذکر می شود و یکی عربده کش می گردد و یکی هم بمب به شکم می بندد و به میان مردم می رود و یا مردم را بمباران می کند. اینها انواع قیامتهاست که
ABBA_the winner takes it all
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
I don't want to talkAbout the things we've gone throughThough it's hurting meNow it's historyI've played all my cardsAnd that's what you've done tooNothing more to sayNo more ace to play
The winner takes it allThe loser standing smallBeside the victoryThat's her destiny
I was in your armsThinking I belonged thereI figured
"We don't read and write poetry because it's cute. We read and write poetry because we are members of the human race. And the human race is filled with passion. And medicine, law, business, engineering, these are noble pursuits and necessary to sustain life. But poetry, beauty, romance, love, these are what we stay alive for. To quote from Whitman, "O me! O life!... of the questions of these recurring; of the endless trains of the faithless... of cities filled with the foolish; what good amid these, O me, O life?" Answer. That you are here - that life exists, and identity; that the powerful play goes on and you may contribute a verse. That the powerful play *goes on* and you may contribute a verse. What will your verse be?"
-Dead Poets Society
راه نجات
936- در اینجا یک مسئله بسیار مهم پیش روی قرار می گیرد و آن اینکه آیا هر کسی که زین پس بخواهد از ضلالت و مرگ و نیستی نجات یابد بایستی همین راه و ورش و وقایعی را که بنده گذرانیده ام طی کند؟! هرگز! ابداً! برای سائرین این نجات بسیار بسیار آسانتر و سریعتر است و آن درک و تصدیق این معارف و حقایق و بینات است و سپس توبه و انابه و اصلاح اعمال و مسیر زندگی و اطاعت از حقوق و قوانین و معارفی که در این آثار در جریان زندگی مدرن درک می شود که هجرت از جمله آن
Many of us still remember our childhood. At that time, in the late March of each year, we still need a cold winter frost on our fingers, but with great pleasure and joy, we raised our pantyhose trousers and wiped it with a bowl, soaked wet carpet on the courtyard floor. Those days, rolled up on the roofs, would have informed us of the arrival of the spring, but today, with the shrinking of the home space, we face less such attractive scenes. Traditional washing practices have had many problems, despite their particular attractions. These problems include high water consumption, rupture of the carpet and deformities of the roots that occurred during the carpet washing process. So, in order to avoid such problems, you should know the correct principles of carpet washing. The carpet Tehran wi
تو برزخ عجیبی گیر افتاده ام درباره ی روابطم با آدم ها. حس می کنم به اندازه ی کافی تاثیر گذار نبوده ام تو زندگیم و هیچ اهمیتی نمی دم اگه کسی الان بگه حرف و نظر دیگران برای آدم نباید ارزش داشته باشه. چون مهمه. برای یه آدم معمولی روابطش با دیگران مهمه. و من به جایی رسیده ام که فکر می کنم اگه همین الان بمیرم زندگی هیچ کس تغییری نمی کنه. روی هیچ کس تاثیری نذاشته ام و این آزارم می ده. 
توسعه و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، بستر آموزش را متحول نموده و
موجب پیدایش و گسترش ابزار و امکانات جدید آموزشی در فضای مجازی شده است.
در این راستا، نظر به اهمیت و ضرورت تنوع‌بخشی و ارتقای کیفیت آموزشی، به
منظور افزایش بهره‌وری در حوزه نوسازی نظام آموزشی و بهره‌گیری از ابزارهای
نوین آموزشی به ویژه آموزش الکترونیکی، آموزشگاه مجازی زبانهای خارجی
گوتاک، با شعار «آموزش برای همه»، بر آن شده تا به کمک اساتید مجرب و متخصص
و در بستر سا
۱-از کپی‌زدن(duplicate) استفاده نکنید: به جای ایجاد یک نسخه مشابه با استفاده از shift + D می‌توانید با استفاده از alt+D اکثر اجسام پیچیده را ایجاد کرده و انتقال دهید. این جسم جدید، مش‌های مشابه نسخه قبلی را دارا است و میزان استفاده از حافظه را کاهش می‌دهد. بعلاوه، ایجاد تغییر روی یک جسم باعث ایجاد تغییر روی بقیه اجسام شده و در زمان کوتاهی می‌توانید تغییرات زیادی را اعمال کنید.

۲-ذخیره زمان با flat projection: از نقشه‌های UV استفاده نکنید و بجای آن و براساس
Religionology

Publisher’s speech
The major issue of religion is a history of human history and a continuation of
the world. It has accompanied the length and width of time, so that there is no
period and no place for the truth of religion to be present. Religion is
born with man and remains with the man to all places and he not releases him
and has nothing but a human soul.
Religion, like natural phenomena, is sometimes at the peak and sometimes in the
nadir. Standing up with the Prophets and the favourites of God, it stands with
their sunset it fall. When the goddesses are victorious, religion is jubilation
in the minds and tongues, in wisdom and hearts, in verbs and fingers. And
whenever tyrannies and devils flaunts and have the illusion of victory,
Presently the mind of humankind is ready to understand, to learn, and to know, undoubtedly, that a lofty human will come to save them from the burden of oppression and tyranny.
Mahdi is among us and perhaps when you are in bazar you had seen him, but you dont recognize him.
He took his paces on your paces.
All of his constration is on you.
All of your sensations,He know.
Dont be afraid! He is very kind
Presently the mind of humankind is ready to understand, to learn, and to know, undoubtedly, that a lofty human will come to save them from the burden of oppression and tyranny.
Mahdi is among us and perhaps when you are in bazar you had seen him, but you dont recognize him.
He took his paces on your paces.
All of his constration is on you.
All of your sensations,He know.
Dont be afraid! He is very kind
Sometimes you must hurt in order to know, fall in order to grow, lose in order to gain, because most of life's greatest lessons Are Learned through pain.
گاهی باید مُکرر صدمه ببینی، تا یاد بگیریمکرر بیفتی تا بزرگ بشیمکرر از دست بدی تا بدست بیاریبخاطر اینکه اغلب درس‌های بزرگ زندگی از میان تجربه‌های دردناک بدست میان. 
مقایسه سنسور های WOUND WIRE با FILM TYPE  PT100
ابزار دقیق صنایع نفت و گاز

اگر برای خرید سنسور های آر تی دی rtd نمونه های مختلفی در بازار پیش روی شما است ما دو نونه ی متداول سنسور های RTD مورد استفاده در صنعت نفت را به شما معرفی میکنیم که بتوانید به خوبی تصمیم گیری کنید.

WOUND WIRE
این گروه از سنسور ها به شکل استوانه ای هستند در اصل سیم پلاتین به صورت سیم پیچ درون بدنه ای سرامیکی قرار گرفته است.
در مقایسه با سایر سنسور ها بیشترین قیمت را  دارد دلیل آن هم دقت بیش ت
صفات و ویژگیهای شیطان
715- همه صفات و ویژگیهای شیطان در قرآن کریم وجهی از طرز فکر و صفات عامه بشری است مثل نگرانی از فقر و بدبختی در آینده، زیباسازی اعمال زشت خود، ایجاد خودشیفتگی و غرور، ناشکری و بدبینی در قبال بلایا و خسارتهای دنیوی، قیاسی گری و ظاهرپرستی و امثالهم که جمله از القائات شیطان در بشر است عین طرز فکر و حالات و مسائل طبیعی بشر است. پس شیطان بخشی از طبیعت بشر و نفس اوست و چون خون در رگهاست. اینست که نخستین مراحل خودشناسی بشر عین شیطا
 این شرکت از ابتدای
فعالیت ، با شرکتها و کارخانجات زیادی در ضمینه حمل ماشین آلات و تولیدات آنها
همکاری داشته که به نمونه های مختصری از آنها اشاره می گردد:

-- حمل تولیدات و سازه های
فلزی از شرکت ماشین سازی آستو به شرکتهای : ایران خودرو ،سایپا ، سامیار کاشان ،
معادن چادرملو یزد ، سیمان ایلام، پتروشیمی ایلام ، سیمان آبیک ، پتروشیمی بندر
امام ، پتروشیمی مبین عسلویه ، شرکت توربین سازی (دی تی سی ) ، پروژه مسکونی نیروی
انتظامی کیان مهر کرج و 

-- ح
دانلود بازی Detroit Become Human برای کامپیوتربازی Detroit: Become Human آینده‌ای را نشان می‌دهد که در آن ربات‌های اندروید به اوج هوشمندی خود رسیده‌اند. ربات‌های هوشمند ساخت بشر در تمام سطوح جامعه مشغول به کار هستند و زندگی بدون آن‌ها بی معنی به نظر می‌رسد. تنها وظیفه آن‌ها خدمت به بشریت است، ولی خیلی زود تصمیم می‌گیرند در مقابل انسان‌ها بایستند.
Detroit Become Human
بازی زاویه دید سوم شخص دارد و داستان از جایی شروع می‌شود که ربات خدمتکار، مارکوس همراه با صاحب
 این شرکت از ابتدای
فعالیت ، با شرکتها و کارخانجات زیادی در ضمینه حمل ماشین آلات و تولیدات آنها
همکاری داشته که به نمونه های مختصری از آنها اشاره می گردد:

-- حمل تولیدات و سازه های
فلزی از شرکت ماشین سازی آستو به شرکتهای : ایران خودرو ،سایپا ، سامیار کاشان ،
معادن چادرملو یزد ، سیمان ایلام، پتروشیمی ایلام ، سیمان آبیک ، پتروشیمی بندر
امام ، پتروشیمی مبین عسلویه ، شرکت توربین سازی (دی تی سی ) ، پروژه مسکونی نیروی
انتظامی کیان مهر کرج و 

-- ح
The social
evolution of man in history
(The battle between The Truth
and The False)

Author: Morteza Motahhari 
(Ayatollah Shahid Motahari)

The concept of
evolution-the social evolution of man in the past

In the Name of
God, the Most Gracious, the Most Merciful

The meaning of natural evolution is clear, that
is, an evolution that has created the flow of nature without human
intervention or desire. Therefore, there is no difference between humans and
other animals; that
is, the natural course of the determinism path of each animal has brought
to a certain stage; the human being is the same as the current to which we call
him human today, and that he is a particular kind we know the other species.
خطرناک ترین بی تقوائی از والدین 
679- خطرناک ترین بی تقوائی از والدین نسبت به فرزندان و بعکس، رخ می نماید. زیرا هر فردی در خانه تبدیل به موجودی واژگونسالار و شیطانی شده و دیگران را بنده خود می خواهد و لذا حداقل عواطف حیوانی هم از میان می رود و پدر و مادر را مأمور شکنجه بچه ها می یابی و آنگاه که به آنها تذکر می دهی می گویند: ما پدر و مادریم و کسی ما را درک نمی کند!؟ یعنی ما وظیفه دارم که بچه مان را بخوریم و زباله دان نفس خود سازیم و اگر نشدند نابودشا
Increasing Population of Human Being

Years passed and Human Generation and population began to rise in numbers and disperse in the world again. This dispersion of Human Being passed million of years so when the continents were linked together started to separate and then approaching and link together with a tiny channels. 

(http://www.indiana.edu/~g103/G103/week11/week11.htm)

< < Next page
Previuos Page > >

page3
page2
page1

page6
page5
page4

page9
page8
page7

우리가 구속을 기다리라는 말을했을 때, 그것은 최종 구속 [이맘 마디 (Imam Mahdi)의 재연]만을 말하는 것이 아닙니다. 대신, 막 다른 골목을 열 수 있습니다. 모든 문제를 해결할 수 있습니다. 이것이 구원의 진정한 의미입니다 : 구원. 기다림으로부터 배우는 무슬림은 구속을 배우고 인간의 삶에는 열 수없는 막 다른 곳이 없다고 가르친다. 또는 인간은 소망을 잃고 소망이 없어 질 것이라는 구실로 행동하지 않을 수 있습니다. 못! 인간의 삶의 마지막 단계에서 수많은 압제적이고 무자비한 행동에 대항하여 구속의 태양이 떠오를 것입니다. 그러면 일상의 막 다른 골목에서 구속이 예상됩니다. 이것이 모
Soudabeh:Can a man be cut off from God?
No one can be cut off from God.The sense of interruption from God when it comes to a person this state is called blasphemous.On the Resurrection day,  there are  multiple people but when they are gathered   only you see human beings. Wherever he tends, that is, it is his act. Wherever he escapes ,  it means that,  he has no connection with that act. For example,  if he saw the believers on the scene of Resurrection,  he should  go to them. Why does he run away from them?He escapes from his parents and children because he doesn't see any connection with them.
فکر کنم از این آهنگا لذت نمی‌برین اگه:
آهنگ انگلیسی گوش نمی‌دین.
ریتم آهنگ خیلی براتون مهمه و به متنش اهمیت کمتری می‌دین.
پانک و آلترنیتیو و راک و اینا دوست ندارین.

پیشنهاد می‌کنم گوش بدین اگه:
برعکس همون چیزایی که بالا گفتم بهتون =)
ادامه مطلب
حرکت Leg Raise یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات شکم است.

فواید این حرکت:
• انجام این تمرینات عضلات شکم شما را فوق العاده قوی می کند. 
• علاوه بر عضلات شکم، پاها و کمر شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
• انجام این حرکت مفید و طبیعی تر از انجام دراز نشست است و عضلات بیشتری را درگیر می کند.

نکات مهم:
• جین پایین بردن پا هوا را به داخل و در حالتی که پاهایتان در بیشترین ارتفاع قرار دارند بازدم خود را به بیرون هدایت کنید.
• بعضی ها ادعا می کنند ک
از زمانی که هنر طراحی گرافیک و دیزاین با نرم افزار آغاز شد تا به امروز شاهد پیشرفت های بسیاری در این عرصه بوده و هستیم و سبکهای مختلف طراحی هر چند سال یکبار دچار دگرگونی و تغییرات بسیاری می شوند و با توجه به نیاز مردم، سلیقه، و موارد بسیار دیگری به مانند صنعت مد و فشن دچار تحول می شود درست به مانند وب سایت های گوناگون و اپلیکیشن های موبایل که مدتی است رنگ و چهره ای جدید به خود گرفته اند.
بهترین مثال برای این موضوع تغییر لوگوی برند های برتر دنیا

Ark or God's Commands

During this time, the appearance of Human Being began to change and diversify with regards the diversifying the climate referring to different place of continents so People in Asia became slant eyed & brunet, in Europe Blond & Blue eyed and in Africa Black and the lands which part from these continents will carry the same characteristics (Island and Land Pieces). You could find in all of these people the Ark’s traces, it is possible to see in all these continents people’s myth the Deluge or flood myth and they have a belief system like Shaman belief system.
Therefore the people who got off from the Ark and living around it would carry its name along history. The people closest to this ship took on to preserve and protect of this legacy of Ark so thei
It is as if this imprisonment is due to the things that must be done and revelation, the not done.The cause must be remedied and remanded in order for the person to be released from prison.  Imprisonment is where a person is caught and can not be released from there. And this imprisonment has come about through a series of shortcomings. The solution is to connect to the throne and prophet, and the House (Mecca). That is, one has a problem with one of these. One can check the tongue,  eyes, and organs of the body with the instructions of the throne and the revelation to find out where his problem is. And to solve the problem, one must be connected to these four things (the throne, the revelation,  the Prophet,  the House). It becomes responding to the prayer. According to surahs Ghafe
Economics
Economics is the science of production, exchange, and consumption in economic systems. It shows how scarce resources can be used to increase human wealth and welfare.           
Its central focus is on scarcity and choice. Scarcity is the fundamental economic condition of human life. The resources available to produce goods are limited, so that the goods themselves are scarce. Economic scarcity requires people to make economic choices, and economics is about comparing alternatives and choosing among them.
The need for choices is evident at all levels of life, from personal affairs to matters of worldwide urgency. On personal level, one might like to have excellent food and clothes, spacious living quarters furnished in style, frequent travel and so on. Yet because the
3-1- جاذبه های مذهبی و زیارتگاه ها : بازدید از امکان
مذهبی و زیارتگاه استان خوزستان از مهمترین بخش های فعالیت های گردشگری محسوب می
گردد . از بقاع متبرکه استان خوزستان میتوان بقعه حضرت دانیال نبی در شوش , واقع
در کنار رودخانه شائور را نام برد که دارای ترکیب معماری زیبا و شکوهمندی می باشد
و همچنین بقعه سبز قبا در دزفول و علی مهزیار در اهواز , و
علاوه بر اینها مزارهای شریف و مقدس اهل بیت عصمت و طهارت از جمله :امامزاده عبدا
... شوشتر ,
امامزاده عبدا...ب
سریال مانکن قسمت 7 | سریال مانکن قسمت هفتم
دانلود سریال مانکن قسمت هفتم با لینک مستقیم
دانلود قسمت 7 سریال مانکن با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود قسمت هفتم 7 سریال مانکن
گروه فیلم :  اجتماعی – عاشقانه
سال تولید : 1398
تعداد قسمت ها: 26 قسمت
کارگردان : حسین سهیلی زاده
بازیگران: محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, فرزاد فرزین, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, لیندا کیانی, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, بهشاد شریفیان, نفیسه روشن, علی فرهنگی, رابعه مدن

The mountain begins with the first stone and man begins with the first suffering

A few days ago, I was reading about the epic of Gilgamesh. He was a hero in ancient Mesopotamian mythology who was two thirds divine and one third mortal and ruled with ruthlessness in Uruk. People of Uruk went to the gods and wanted them to create a strong man who can fight to Gilgamesh.
Gods created Enkidu from soil. Gilgamesh fell in love with Enkidu at the first fight. Gilgamesh and Enkido started to travel around the world and fought injustice. There is a long story here but I want to jump this part to receive the part that Enkido fell sleep for ever by commanding gods. On the other words, he died.
For the first time at his life, Gilgamesh was suffering. While he was tolerating the pain of Enki
همه بحران های ناشی از تحریم
+
همه بحرانهای ناشی از کرونا
+
شهاب سنگ اردیبهشت 99

از همین الآن 
نیت کنیم
اگر
از همه این بلایا
جان سالم به در بردیم

متفاوت ها را 
بیشتر درک کنیم
و
بیشتر حمایت کنیم
تا
کمتر نفرین اینها را
به جان بخریم
و
کمتر دچار بلایا شویم

آدم شدن در آخرالزمان
۹۳١ -و بدان که امروزه در فتنه ھای آخرالزمان و سیطره جهانی شیاطین و غوغای خودپرستی و نژادپرستی ھا و عصر افتخار به کفر و فسق و جنون و جنایت، آدم شدن یعنی احیای ارزشهای الهی انسان، چه واقعه کبیری است که عظمتش از ھمه معجزات عیسی و موسی بیشتر است. 
زیرا بقول حضرت ابراھیم جز خدا ھمه دشمن آدمیّت ھستند.
 و شعار و باور «خدا کافیست» فقط در چنین دورانی مفهوم و کارساز است.
 یعنی امروزه اراده به آدم شدن ھزاران بار برتر از پیغمبر مرسل ش
Philosophy of Human
Rights
Publisher's speech
Name of God
Imam Sadiq (peace
Accordingly, one of
The fact that now
in our time has become a pretext in the hands of the ag
امروزه استفاده از لنز چشمی به دلیل کیفیت خوب و راحتی استفاده طرفداران زیادی پیدا کرده است. لنز های چشمی هم در انواع لنز رنگی بدون نمره وجود دارد و هم لنز طبی نمره دار بدون رنگ و رنگی. بیشتر افرادی که تمایلی به استفاده از عینک طبی ندارند به سراغ خرید لنز چشمی می روند.
لنزهای رنگی چشمی تنها جنبه زیبایی دارند و فقط کسانی که دوست دارند رنگ چشم هایشان با لباس و میکاپشان هم خوانی داشته باشد از لنزهای رنگی استفاده می کنند.
در لنزهای طبی رنگی و بی رنگ
داییم اومده بود خونه مون. شیر کاکائو خریده بود و بستنی لیتری. حدس می زنم سه شنبه بود آخه داشت جومونگ و مرگ تدریجی یک رویا رو نشون می داد. فلشش رو بهم داد. نشستم پشت کامپیوتر و فلش رو باز کردم به اندازه ی دو هفته مون توش فیلم بود و موسیقی. رسیدم به howl's moving castle. نگاهش کردم. تموم که شد خشکم زده بود. با تمام وجودم دوستش داشتم.
- With all these flowers in this valley you can easily open up a flower shop.
-  so you're going away...
دانلود سریال عاشقانه با لینک مستقیم
فصل اول سریال عاشقانه با کیفیت عالی
قسمت 17 اضافه شد

دانلود سریال عاشقانه
نام سریال : عاشقانه
ژانر : اجتماعی , عاشقانه
کارگردان : منوچهر هادی
تهیه کنندگان : علیرضا کاظمی پور, سعید جلالی
سال تولید : 1395
تاریخ انتشار : اسفند 1395
بازیگران : مهناز افشار, محمدرضا گلزار, ساره بیات, پانته آ بهرام, بهاره کیان افشار, حمیدرضا پگاه, فرزاد فرزین, حسین یاری, مسعود رایگان, هومن سیدی, سارا رسول زاده, علیرضا زمانی نسب, یکتا ناصر,
این روزا خیلی بی‌فکر شدم، نمی‌دونم چرا فکر اینجاش رو نکرده بودم، عجبا.
متاسفم، بیشتر از همه برای خودم متاسفم ولی باید اینجا رو بندازم کنار، هرجور حساب می‌کنم تنها راه عاقلانه‌ای که دارم همینه. یه جورایی حس می‌کنم داره بهم ظلم می‌شه، ولی عیبی نداره، باید تاوان اشتباهاتم رو بدم.
الان تو فاز آهنگای جیسون واکرم، down و بیشتر از اون، echo. ولی خوبیش اینه که این روزا به همون سرعتی که ناراحت می‌شم زودی خوب می‌شم. خوبیش اینه که وقتی دیگه چیزی نیست ک
BERLIN (AP) - The U.S. Embassy in Berlin unveiled a statue of Ronald Reagan on Friday at a site overlooking the location of the former president's iconic speech imploring the Soviet Union to remove the Berlin Wall.
Secretary of State Mike Pompeo called the inauguration of the work a "monumental moment" before helping remove the cover from the larger-than-life statue on the Embassy's terrace, at eye-level with the top of the landmark Brandenburg Gate.
Saturday marks the 30th anniversary of the fall of the Berlin Wall, and Pompeo was winding up a two-day trip to multiple cities and towns for commemorations.

The gate, which was just on the East German side of the Wall, was the backdrop for Reagan's 1987 speech in which he challenged Soviet leader Mikhail Gorbachev to go further with the re
ثبت نام کلاس‌های اعتقادات اسلامی
ثبت نام کلاس‌های اعتقادات اسلامی ویژه برادران شعبه مرکزی به مدت یک هفته روزهای زوج و پنج‌شنبه از ساعت 4 بعدازظهر تا 9 شب
شروع کلاس دوشنبه 98/4/3 از ساعت 19:15 تا 20:15
آدرس: شعبه حضرت ولیعصر (عج) - مرکزی
تهران، میدان قزوین، خیابان قزوین شرقی، خیابان شهید جوادیان(خ قلمستان) پلاک 167تلفن: 55370517 - 55390144 - 021فکس: 55394972 - 021
Philosophy of Human
Rights
Publisher's speech
Name of God
Imam Sadiq (peace
Accordingly, one of
The fact that now
in our time has become a
این روزا خیلی بی‌فکر شدم، نمی‌دونم چرا فکر اینجاش رو نکرده بودم، عجبا.
متاسفم، بیشتر از همه برای خودم متاسفم ولی باید اینجا رو بندازم کنار، هرجور حساب می‌کنم تنها راه عاقلانه‌ای که دارم همینه. یه جورایی حس می‌کنم داره بهم ظلم می‌شه، ولی عیبی نداره، باید تاوان اشتباهاتم رو بدم.
الان تو فاز آهنگای جیسون واکرم، down و بیشتر از اون، echo. ولی خوبیش اینه که این روزا به همون سرعتی که ناراحت می‌شم زودی خوب می‌شم. خوبیش اینه که وقتی دیگه چیزی نیست ک
این چندوقت اصلا حوصله ندارم. حوصله‌ی وبلاگ و نوشتن هم ندارم و الآن دارم خودم رو کاملا مجبور می‌کنم اینا رو این‌جا بنویسم، چون راه دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسه برای آروم کردن خودم. حوصله‌ی خوندن‌تون رو هم نداشتم و از این بابت معذرت می‌خوام ازتون.
این مدت بیشتر درس خوندم، کمتر فکر کردم، بیشتر حرف‌های دیگران رو راجع به مشکلات‌شون شنیدم، کمتر حرف زدم، بیشتر درد کشیدم، کمتر بروزش دادم. دلم یه حیوون خونگی می‌خواد، مثلا یه گربه.
واقعا احتیاج دار
فهرست تسک های مربوط به روز پنجم:
اصلاح نوع نمایش اسکرین شاتهای اپ
افزودن گزینه نوع اصلاح در انتشار اولین اپلیکیشن
تغییر تاریخ به صورت human readble
افزودن هدر به همه خروجی jsonها
اصلاح appspecial ها و تعیین جایگاه اپلیکیشن
اصلاح قسمت اپلود و ساین
تغییر توابع اتصال به دیتابیس به صورت bindParam و بهینه
اپلود سایت به روی هاست

تبلیغات

محل تبلیغات شما